5/3/2021金句分享

Print Friendly, PDF & Email
5/3/2021金句分享:🌹❤️🙏
「山上寶訓:論天上的財寶」
不要為自己積攢財寶在地上;地上有蟲子咬,能銹壞,也有賊挖窟窿來偷。 只要積攢財寶在天上;天上沒有蟲子咬,不能銹壞,也沒有賊挖窟窿來偷。 因為你的財寶在哪裏,你的心也在那裏。
‭‭(馬太福音‬ ‭6:19-21‬ ‭)
Do not store up for yourselves treasures on earth, where moths and vermin destroy, and where thieves break in and steal. But store up for yourselves treasures in heaven, where moths and vermin do not destroy, and where thieves do not break in and steal. For where your treasure is, there your heart will be also.
‭‭(Matthew‬ ‭6:19-21‬ ‭)
親愛的天父,我們每一個人都是赤身出於母胎,並沒有帶任何東西來這個世界,一切都是神供應給我們的,我們衷心感謝祢!「貪財是萬惡之根」,但願我們不要貪戀錢財,以免增加煩惱愁苦,成為金錢的奴隸!求主教我們把金錢財物和恩賜才能奉獻和發揮出來,多作聖工,樂於施贈和幫助有需要的人,榮神益人,這才是真正的尊崇和順服神!這樣積財於天,我們才有「真財寶」,才是「真富有」,生命才有「真意義」,心中才有「真喜樂」和「真滿足」!奉主耶穌基督聖名祈禱,阿們!❤️🙏🙏🙏
Back to top button